Integruota istorijos ir dailės pamoka „Jei puodynės šukė prabiltų“

Vasario 26 dieną TŪM programos ,,Laikmečius jungiantys ženklai“ dalyviai, 7A klasės mokiniai, padedami istorijos mokytojos Daivos Vengalės ir dailės mokytojos Linos Bulavienės, žinias gilino integruotoje pamokoje „Jei puodynės šukė prabiltų“. Pamokos pradžioje septintokai prisiminė susitikime su keramike įgytas patirtis, vėliau, pristačius pamokos temą, ant lapelių rašė savo lūkesčius integruotoje pamokoje.

Naudodamiesi turimomis žiniomis apie senąsias civilizacijas ir ornamentų rūšis, dirbdami grupėse ir individualiai, mokiniai susipažino su senųjų civilizacijų keramikos dirbinių puošyba ir paskirtimi, pagal pateiktus aprašus nustatė indų kilmę ir pagaminimo laikotarpį. Pristatę atliktą užduoitį klasės draugams, ją klijavo civilizacijų žemėlapyje.

Atlikdami antrąją užduotį septintokai ne tik prisiminė ornamentų rūšis, bet ir sukūrė indo dekorą panaudodami senųjų civilizacijų ornamentus. Užduotį užbaigė spalvotuose lapeliuose įvertindami savo ir komandos draugų darbą. Kiekvienas mokinys ieškojo tinkamų žodžių, kuriais už darbą pamokoje norėtų pagirti save ir galėtų padėkoti komandos draugams.

Lina Bulavienė, dailės, technologijų mokytoja, KU koordinatorė

Kartu su Tūkstantmečio mokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra

Autorius:
Lina Bulavienė, dailės ir technologijų mokytoja, TŪM kultūrinio ugdymo koordinatorė mokykloje

Nuotraukos:
Lina Bulavienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas