STEAM projektai – ugdymo turinio dalis

Vasario 19 dieną gausus būrys Senamiesčio mokyklos pedagogų rinkosi į kūrybines dirbtuves ,,STEAM. Kūrybiškumo paieškose“, kurioms vadovavo TŪM projekto STEAM koordinatorė Amanda Zaleskienė. Susitikime dalyvavo ne tik TŪM programų veiklas vykdantys mokytojai, bet ir jų kolegos, norintys geriau suprasti STEAM ugdymo aktualumą. „STEAM ugdymas yra vienas iš šiuolaikiškiausių ugdymo būdų, integruojantis gamtos mokslus, technologijų ir inžinerijos, menų ir matematikos disciplinas, siejant jas su realaus pasaulio problemų sprendimu“, - šią apibrėžtį, ko gero, žino kiekvienas, tačiau klausimų, kaip tokį ugdymą įgyvendinti praktikoje, kyla daugumai pedagogų.

Savo pranešime A. Zaleskienė ne tik pateikė STEM veiklų pavyzdžių, bet ir nurodė, kur veikloms  pasisemti  idėjų ir kaip jas generuoti.

Dirbdami grupėse, mokytojai atliko įvairias STEAM ugdymui skirtas užduotis, ieškojo patrauklių STEAM pamokų temų. Kūrybinių dirbtuvių metu gimė daug minčių, kaip ugdymo turinį, pasitelkiant STEAM, pateikti šiuolaikiškai, prasmingai ir įdomiai. „Svarbiausia, kad būtų smagu,“ – teigė Amanda. Koordinatorės profesionalumas padėjo susitikime dalyvavusiems įvairių dalykų (matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, istorijos, gamtos mokslų, anglų kalbos, muzikos, dailės, technologijų, fizinio ugdymo, pradinių klasių) mokytojams, psichologei, socialinei pedagogei į mokslą pažvelgti smagiai, per kūrybiškumo prizmę.

Lina Bulavienė, dailės, technologijų mokytoja, KU koordinatorė

Kartu su Tūkstantmečio mokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra

 

Autorius:
Lina Bulavienė, dailės ir technologijų mokytoja, TŪM kultūrinio ugdymo koordinatorė mokykloje

Nuotraukos:
Lina Bulavienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas