Mokosi ne tik mokiniai – mokosi ir mokytojai

Nuotolinis mokymas(is) koreguoja gabių ir talentingų mokinių ugdymo projekto „TAPK – tyrinėk, atrask, pažink, kurk“ veiklas. Todėl projekte dalyvaujantys mokytojai mokinių rudens atostogų metu labai intensyviai dirbo, ieškodami naujų idėjų, veiklų mokiniams. Nuotraukos.

Spalio 26 dieną MIT ir Gamtos mokslų metodinių grupių mokytojai Microsoft Teams aplinkoje diskutavo tema

.

Mokytojai aptarė metodus, skirtus mokinių STEAM gebėjimų ugdymui, diskutavo kaip juos galima pritaikyti gabių ir talentingų mokinių ugdymui - dalijosi patirtimi, pasisėmė vieni iš kitų naujų idėjų. Aptarė kokius integruotus projektinius darbus mokiniai galėtų pristatyti gruodžio mėnesį konferencijoje „Patyriminė veikla integruojant matematikos ir gamtos mokslus“, kuri pagal gabių ir talentingų mokinių ugdymo projektą „TAPK – tyrinėk, atrask, pažink, kurk“ vyks mūsų mokykloje. Pasibaigus diskusijai, mokytojai neskubėjo dar skirstytis – IT mokytojai Alvydas Salys ir Evaldas Igaris atsakinėjo į klausimus, dalijo patarimus, praktiškai aiškino kaip dirbti Microsoft Teams aplinkoje.

Spalio 27 dieną vykusiame nuotoliniame seminare Zoom platformoje mokytojai – projekto dalyviai ne tik klausėsi lektorės Ievos Gydrienės pranešimo „Prioritetai šiuolaikinėje pamokoje: kūrybiškumas ir kritinis mąstymas“, bet atliko ir praktines užduotis, dalijosi nuomonėmis, gerosios praktinės patirties pavyzdžiais.

Tą pačią dieną visi mūsų mokyklos matematikos mokytojai dalyvavo Vilniaus Goethe`s instituto ir Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos organizuotoje nuotolinėje tarptautinėje paskaitoje su smagiomis praktinėmis užduotimis „Matematiniai eksperimentai – (tobulas pirmasis) žingsnis į matematikos pasaulį“. Lektorius, prof. Dr. Albrecht Beutelspacher iš Gyseno universiteto (Vokietija), pirmojo pasaulyje interaktyvaus matematikos muziejaus „Mathematikum“ įkūrėjas ir vadovas, mokė įvairių matematinių eksperimentų: kaip iš balto popieriaus lapo išlankstyti lygiakraštį trikampį, šešiakampį, penkiakampį, tetraedrą ir pan. Paskaitos idėjas, išmoktus matematinius eksperimentus mokytojai galės pritaikyti ne tik gabių ir talentingų mokinių ugdymui skirto projekto „TAPK – tyrinėk, atrask, pažink, kurk“ veiklose, bet ir paįvairins geometrijos pamokas visiems mokiniams. 

Spalio 28 dieną gamtos mokslų mokytojai dalyvavo respublikinėje metodinėje konferencijoje „Nuotolinis ugdymas – nuo uždavinio iki refleksijos gamtos ir socialiniuose moksluose“. Mokytojai išklausė pranešimus apie IKT programų įvairovę, jų efektyvumą ir trūkumus, apie galimybes ir iššūkius nuotoliniame mokyme organizuojant integruotas gamtos mokslų pamokas, kultūrinę – pažintinę ir patyrimines veiklas. Pranešėjai negailėjo praktinių patarimų ir pasidalijo puikiomis sėkmės istorijomis. Konferencijoje dalyvavę mūsų mokytojai, dalindamiesi savo įspūdžiais, vieningai sutarė – nuotolinis mokymas(is) nesustabdo gabių ir talentingų mokinių ugdymo projekto veiklų, o nukelia visus projekto dalyvius į naują – virtualų pasaulį, atveria naujas galimybes ...   

Rūta Sodienė,

Matematikos ir IT metodinės grupės pirmininkė

Dalia Daratytė,

Gamtos mokslų metodinės grupės pirmininkė 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas