Kalėdinė kelionė informatikos labirintais

Gruodžio 19 d. 2c ir 4a klasių mokiniai, lydimi pasakų personažų, leidosi į kelionę painiais informatikos labirintais, ugdančiais skaitmeninį raštingumą ir informatinio mąstymo gebėjimus. 

Pradžioje, susipažinę su „CoSpaces Edu“ programa, vaikai mokėsi kurti virtualios realybės projektus su kubu (Merge Cube). Daugiausiai emocijų sukėlė ant minėtos figūros atgiję veikėjai.

Įveikus vieną užduotį, buvo pateikta kita. Susiskirstę į grupes, mokiniai turėjo išbandyti 3D panoramos funkciją ir 360 laipsnių nuotraukose užfiksuoti kalėdiškai pasipuošusią mokyklos fojė. Naudodami „Street View“ programą, kantriai sukosi aplink savo ašį, sekdami oranžinį skritulį planšetėse. Buvo sunku, bet įdomu.

Didžiausi išbandymai laukė mokyklos aktų salėje. Kiekviena grupė, susipažinusi su „App Lab“ programavimo aplinka, turėjo sukurti programėlę, kad pasiektų Kalėdų Senelio namelį. Pasitikrinę programavimo įgūdžius, mokiniai sprendė informatikos genijaus Bebro uždavinius. Kelionės pabaigoje, prisiminę dvejetainę sistemą, atkodavo elfų atsiųstą kalėdinį sveikinimą.

Įveikus užduotis, vaikams buvo įteikti „Išmaniojo mokinio“ pažymėjimai.

Kelionė informatikos labirintais buvo kupina atradimų, gerų emocijų. Pradinukai mokėsi dirbti kartu, priimti bendrą sprendimą. Renginio pabaigoje visus pradžiugino netikėtai pasirodžiusių kalėdinių elfų siurprizas. Nuotraukos

Mokytojos K.Vaškelevičienė, E.Žemgulienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas