Konkursas „Nustok vartoti – sugalvok kaip antrą kartą panaudoti“

ES struktūrinių fondų ir ŠMM projekto „Integralaus ugdymo principais ir naujausiais žinių perdavimo metodais paremto matematikos ugdymo proceso organizavimo modelio diegimas mokyklose“ rekomendacijose rašoma, kad mokiniai geriausiai mokosi iš savo asmeninės patirties, eksperimentų ir žaidimų. Rekomenduojama pasirinkti tokias veiklas, kuriose mokiniai patys aktyviai dalyvautų, įgytų kažkokią patirtį, mokytų vieni kitus. Tokia veikla jau keletą metų sėkmingai plėtojama mūsų mokykloje ir galime pasidžiaugti jos rezultatais. Nuotraukos

Gegužės mėnesį 10a klasės mokinių darbus – sukurtus loginius stalo žaidimus iš plastikinių butelių kamštelių išsiuntėme UAB „Telšių regiono atliekų tvarkymo centro“ organizuotam konkursui „Nustok vartoti – sugalvok kaip antrą kartą panaudoti“. Konkursinių darbų autoriai Evelina Budrikytė, Eglė Maželytė, Vakarė Vindašiūtė ir Simonas Lapis apdovanoti asmeninėmis dovanėlėmis ir padėkos raštais. Verta paminėti, kad konkursinius darbus dešimtokai sukūrė dar septintoje klasėje, bet šie žaidimai iki šiol „gyvi“ ir dar ilgai „tarnaus“.

Idėją prikelti nebereikalingą daiktą antram gyvenimui mūsų mokykloje mokiniai realizuoja matematikos ir technologijų pamokose. Žaidimai, žaislai, įvairūs daiktai kuriami iš vielos likučių, medienos atraižėlių, naudoto popieriaus – taip skatinamas mokinių kūrybiškumas, formuojama atsakomybė už aplinką, kurioje gyvename. Kasmet mokinių sukurtų žaidimų daugėja, jie eksponuojami „Matematikos ir IT savaitės“ metu ir jais žaidžia visi mokyklos mokiniai „Žaidimų koridoriuje“.

Rūta Sodienė,
Matematikos ir IT metodinės grupės pirmininkė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas