Matematinių žinių integravimas su realiomis gyvenimiškomis situacijomis

Jau antrus metus mūsų mokykla dalyvauja ES struktūrinių fondų ir ŠMM projekte „Integralaus ugdymo principais ir naujausiais žinių perdavimo metodais paremto matematikos ugdymo proceso organizavimo modelio diegimas mokyklose“. Nors projektas skirtas 6-8 klasių mokiniams, tačiau šiais mokslo metais ir devintokų, lankančių matematikos modulį (mokytoja Kristina Salienė), projektiniai darbai puikiai atspindi formaliojo ir neformaliojo ugdymo sąveiką. Nuotraukos

Balandžio 30 dieną matematikos modulį lankantys mokiniai pristatė projektinius darbus, kuriuose atsispindėjo matematikos integracija – „Matematika dailėje“ (9b kl. mok. Ema Buivydaitė, Monika Smagurytė), „Matematika ir muzika“ (9a kl. mok. Simonas Šimkus, Eimantas Raudys). Kitų mokinių darbe išryškintas matematikos ryšys su realiu gyvenimu – „Geometrinės figūros mūsų aplinkoje“ (9a kl. mok. Juozas Vindašius, Gvidas Narkus, Faustas Gudas). Šių devintokų projektai buvo viešinami „Matematikos ir IT savaitės“ metu – iš surinktos medžiagos buvo paruošti plakatai.

Trečia mokinių grupė „Matematikos ir IT savaitės“ metu „pasimatavo“ mokytojo profesiją – pravedė pamokėles pradinukams: „Matematika kitaip pirmokams“ (9a kl. mok. Gabrielė Jucytė, 9b kl. mok. Kamilė Kniukštaitė, Saulė Tarvainytė), „Linksmoji matematika trečiokams“ (9a kl. mok. Eva Vainauskaitė, Dainora Malakauskaitė), „Matematiniai proto gebėjimai, žaidimai“ (9b kl. mok. Monika Arlauskaitė, Augustė Tirevičiūtė). Pristatydamos pravestas pamokėles merginos vardino ne tik sėkmes, bet nurodė ir iškilusias problemas, buvo savikritiškos.

Visi ES struktūrinių fondų ir ŠMM projekte dalyvaujantys mokytojai vieningai sutarė, kad mokinių pristatytuose projektiniuose darbuose sėkmingai įgyvendinti ir formaliojo (kuo visapusiškiau pažinti ir suvokti dėstomą matematinį turinį, jį natūraliai įlieti į aplinkos keliamą problematiką, sustiprinti žinių poreikį) ir neformaliojo (atskleisti asmeninių vaiko gebėjimų ir interesų ratą, plėsti jo akiratį, sudaryti galimybes saviraiškai ir kūrybiškumui lavinti) ugdymo uždaviniai.

Rūta Sodienė,
Matematikos ir IT mokytojų metodinės grupės pirmininkė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas