Matematikos integracija, skatinanti mokinių kūrybiškumą

Integralaus ugdymo bei naujausiais žinių perdavimo metodais paremtas matematikos ugdymo proceso organizavimo modelis derina veiksmingiausius klasikinio ir laisvojo ugdymo paradigmų principus, tarp kurių paminėtas ir mokinių kūrybiškumas. Nuotraukos

Atsižvelgiant į tai, šiais mokslo metais mūsų mokyklos matematikos mokytojai skatina mokinius dalyvauti ne tik integruotame matematikos ir informacinių technologijų piešinių konkurse ,,Piešinys = matematikos uždavinys”, bet ir matematikos ir lietuvių kalbos konkurse ,,Uždavinys eilėraštyje”. Dalyvavimas šiuose respublikiniuose konkursuose artina mokinius prie gyvenimo, ugdo jų kūrybiškumą, mokinys gali pajusti sėkmę, nepaisant jo gebėjimų ir polinkių.

Respublikiniam integruotam matematikos ir informacinių technologijų konkursui ,,Piešinys = matematikos uždavinys” išsiųsti trys piešiniai: 7c kl. mok. Urtės Smilgevičiūtės (matematikos mokytoja Rūta Sodienė, IT mokytojas Alvydas Salys), 6c kl. mok. Aurėjos Vaitilavičiūtės ir Viktorijos Grigalauskytės (matematikos ir IT mokytojas Alvydas Salys).

Respublikiniam matematikos ir lietuvių kalbos konkursui ,,Uždavinys eilėraštyje” išsiųsti septyni eilėraščiai: 8a kl. mok. Gustės Mitkevičiūtės ir Mariaus Skirmanto, 8b kl. mok. Faustos Šablinskaitės ir Deivido Bartkaus (matematikos mokytoja Rūta Sodienė, lietuvių kalbos mokytoja Rūta Paulikienė), 10a kl. mok. Ievos Norvidaitės, Eglės Maželytės ir Vakarės Vindašiūtės (matematikos mokytoja Rūta Sodienė, lietuvių kalbos mokytoja Vanda Makauskienė).

Visi respublikiniams konkursams išsiųsti mokinių darbai buvo eksponuoti mokyklos bendruomenei ,,Matematikos ir IT savaitės metu”. Balandžio 8 dieną mokyklą pasiekė džiugi žinia - 10a klasės mokinės Ievos Norvidaitės eilėraštis ,,Kiškio išdaigos” pelnė 3 vietą.

Rūta Sodienė
Matematikos ir IT mokytojų metodinės grupės pirmininkė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas